Freuds moderna teorier

image16Otroligt nog måste jag nog för första gången lägga in en svordom i texten. Jag vill kallt påstå att Sigmund Freud var, är och kommer alltid att vara helt förstörd innanför pannbenet. Han måste haft en enormt svår uppväxt och en väldigt extrem sexuell läggning. Han förespråkar om orala- och anala stadiet. Han beskriver noga hur intresserad han är för sin mors kropp (kanske var hon extrem vacker).

För att ta Freuds teorier till modern tid, skulle det innebära att dagens trend att raka eller att inte raka sitt könsorgan har en djupare och bakomliggande tanke. Viljan om att sin partner skall vara rakad eller inte skulle Freud kunna förklara på följande sätt:

Rakade könsorgan - En förbjuden fantasi om det oskuldsfulla, det outvecklade barnet och dess oskuld. Med andra ord är det hög pedofeli-varning på dessa människor som önskar sig en rakad partner.

Orakade könsorgan - Sedan har vi dom som gillar djungellivet och ser gärna sin partner med en stor regnskog mellan benen. Freud skulle då förklara att det finns en förbjuden vilja att utöva sexualliteten med en mycket äldre människa.

Så i ärlighetens namn. Så får jag väl erkänna att jag tillhör kategorin pedofiler. Men hur mycket bättre känns det att ha någon pervers läggning om att utforska den dimenta "rulator-maffian" som vi hittar på ålderdomshemmen.

Det är som sagt Freud som är sjuk och ska ha ett skott i pannan, inte jag!

Kommentarer
Postat av: helen

var sjutton var den svordommen? hehe. och hur sjutton ska man bæra sig åt før att inte tillhøra någon av de grupperna? vaxat? ;D det ær ju trots allt varken rakat eller orakat. ...bara vaxat. jag undrar jag vad freud sæger om det.

Postat av: hille

haha.. ja d ligger nåt i d.. =)

haha... =) vet inte vaffö ja gör så många smileys... bara blir så... vill väl verkligen inte att nån ska tro att ja menar nåt farligt kanske... ;)

men bara 4 i detta... =)

2007-03-10 @ 02:18:42
URL: http://peerless.blogg.se
Postat av: hille

haha... =) ja man kan ju alltid hoppas iaf... =) sitter i från msn me då ja gör smileys typ alltid... haha... emn brukar variera mig liiiite mer där... hehe

2007-03-10 @ 17:15:09
URL: http://peerless.blogg.se
Postat av: helen

haha nej jag menar det.

och vad gæller att namndroppa från ljusdal så kræver det væl kanske en fem inlægg så har man fått med alla ;) nej, riktigt så illa ær det inte, men inte finns det många i alla fall. och speciellt inte några namn av allmænn intresse. fast sjælvaste lill babs och idol-cissi ramsby kommer ju faktiskt från grannbyn jærvsø. hahahaha. nej, jag får nog børja hænga ut mina vænner. bli en såndær trevlig person som gør allt før læsarna. fast risken ær øverhængande att jag inte får många vænner kvar sen då, hehe.

2007-03-10 @ 20:56:52
URL: http://hellens.blogg.se
Postat av: Fia

*skratt* gillar din blogg.. här kommer det att fortsättas att läsas :)

2007-03-11 @ 15:21:31
URL: http://surfinbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback