Ny markering på kartan

Från och med hösten 2007 kommer alla Sveriges Kebab-kiosker att finnas noterad i varje medborgares Atlas. Sverige-kartan skall bli försedd med några stänk Kebab-sås... Jag menar det vore märkligt om inte något sådant inträffar...

Kebabkulturen äter upp oss och vi den. I alla fall om man ser till mina statiska analyser över den omgivning som förefalller att leva sida vid sida med mig. Allt för ofta när jag hör 2 individer bestämma möte/träff, dyker alltid det så självklara förslaget att ses vid "Gunnars Kebab". Kioskerna har bliviit ett riktmärke.

Kanske vi skulle kultförklara de små båsen som dyker upp lite varstans.. Sverige är på väg in i en modern tid. De traditionella rastplatserna kommer sakta men säkert att rationaliseras bort, intågande kommer våra folkkära Kebabkiosker.

Ett slag för mångkulturismen!Kebab

Kommentarer
Postat av: John: King Kong ain't got shit on me !

måste va de mest seriösa du någonsin gjort?

skriv nått om I en annan del av Köping

2007-02-13 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback