Fredrikar

Förklaringen till den stora börsuppgången och den stabila högkonjukturen kan bara förklaras med en framgångsfaktor, massproduktion. Tog nyligen del av en färsk rapport som visar på att jag inte är ensam att heta Fredrik. En stor efterfrågan har lett till en massiva produktion av Fredrikar.

Rapporten visar på att en produktion av 94260 Fredikar har åstadkommits i Sverige. Ordet unik har precis raderats ut ur mitt ordfråd, ordet har ringa betydelse, jag har alltid levt med den naiva tanken om att jag var ensam om att heta Fredrik.

Ur rapporten kunde även urskiljas relevant fakta så som:

  • En av de 94260 personerna är en kvinna
  • Det förekommer ett fåtal måndagsexemplar
  • 387 stycken döpte om sig till Fredrik i tron om att de skulle bidra till seger i idol

I vilket fall som helst kan jag konstatera två saker. Dels att jag tillhör måndagsexemplaren och dessutom finns ett starkt behov att byta namn. Kirderf kanske vore passande, ett namn för den som går mot strömmen.

Kommentarer
Postat av: rebecca

"En av de 94260 personerna är en kvinna" hahahah det var ju mest udda!

Postat av: Åsa

Jag har ingen hund nej :( Skulle nog inte palla o ha en heller. Sen e halva familjen allergisk :)

2007-04-04 @ 15:52:44
URL: http://readmelove.blogg.se/
Postat av: hille

jag känner massa fredrik... haha... så känn dig inte så speciell... ;)

o ja... benen blev jätteraka... =)

2007-04-04 @ 18:22:06
URL: http://peerless.blogg.se
Postat av: Sanna

kirderf skulle jag satsa stenhårt på hörru ;)

2007-04-23 @ 20:33:25
URL: http://sannii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback