Nu har det hänt igen..

För andra gången har det nu hänt, 2 människor har fortplantat sig i mitt badrum. Denna gång slapp jag höra på en "dirty-talker" i alla fall. Har inte riktigt förstått spänningen med att förgripa sig på varandra i badrummet, ihopp om att någon kanske skulle komma in. De söker spänningen, men dom får den inte.
Parning
Som värd gäller det att få alla gäster att trivas, men hur mycket intimitet ska man acceptera? Jag menar, jag ville inte va den som har "hört" hur Pelle kom till världen, hur mycket njutning eller vilka som var deras fetischer under skapelsen av lilla Pelle.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Släng ut dom bara ;)

2007-03-01 @ 11:16:32
Postat av: =)

Haha, vad synd det är om dig! (:
Kom hit så kan vi fortplanta oss i min säng, vi behöver inte ta toan om du inte vill (;

2007-03-01 @ 15:51:37
Postat av: Sandra

Tack för dina fina ord... Har tänkt på det ett tag nu =)

2007-03-03 @ 05:51:17
Postat av: mli

haha stackare.. se det posetiva, det e bra att människor har sex! för många möjliga orsaker! bara posetivt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback