Miljontips

image52En levande miniräknare det är vad jag är ibland. Alternativen till att jobba livet ut lockar en aning. Jag gjorde därför en mycket nogrann uträkningen över mina chanser till att bli miljonär, utan att behöva jobba ihop en pension.

Om varje svensk medborgare skänker mig 1 kona. Så skulle det efter en mycket nogrann uträkning, ta drygt 300 år att bli miljonär. Detta förutsätter att jag knackar dörr hos alla invånare i Sverige. Jag har trots allt en chans!! Tror min formel kommer bli lika uppmärksammad som Einsteins (E=mc^2).

Se upp Wallenberg, snart köper jag upp både SEB och Investor!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jotack, min helg har varit väldigt lugn & väldigt mysig, fantastiskt skönt att bara vara hemma ibland :)
Idag händer det inte mycket, hade tänkt att gå en långpromenad med vovven nu, för din del då? Kram^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback