Logik? Nej!

Det finns ingen logik i Reklamens värld. Företag betalar astronomiska summor för att få sända reklam i pausen till ett populärt program eller film. Men varför? Varför betalar man mer pengar för att bli hatad. All reklam är hatad som sänds i pausen. Det borde vara dödsstraff för de på redaktionen som drar igång reklampauserna

Jag trodde folk spenderade pengar på saker och ting för att bli omtyckt och inte för att bli hatad. Men så är världen rätt skruvad i dagsläget.

Heja reklambranschen!

Kommentarer
Postat av: vickan

Hahah bra deee =)

Postat av: karin

Jamen då är väl värre då nån jävligt felfuntad människa på tv4 kommit på på något brainstormingmöte att "jamen vi slänger in nyheterna mitt i alltihopa, så hinner folk koka mer kaffe, hänga tvätten och åka till thailand fram och tillbaka, så att vi effektiviserar tv-tittandet och på så vis främjar vanliga människors försök att få "vardagspusslet" att gå ihop, det kommer folk att gilla." :P

2007-03-25 @ 23:48:32
URL: http://memosis.blogg.se
Postat av: Mysi

jo men jag håller med dig. ;D reklam förstör allt så jävla mkt. jag o mormor satt o gnällde över de igår, när vi titta på tv. varför kan dom inte ta all reklam o visa efter programet, och för alla som vill titta på reklam, få jätte gärna titta. vi andra slipper :D

2007-03-27 @ 11:01:33
URL: http://mysi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback