Digitalt Barn

Nu står det klart, imorse vid 08:17 föddes det första digitala barnet någonsin. Babsen som är mamma till barnet har sedan semeldagen krystat framför datorn. Nu under förmiddagen fick hon se sin son för första gången. Pojken som består av tre pixlar har redan lärt sig att kommunicera med mamman via tangentbordet.

Bosse som är framgångsrik inom digital utveckling ser positivt på händelsen, och hoppas att vi får se fler barn i den digital världen. Han tror även att inom en 10 års period har vi helt övergått till att leva digitalt.

För er som har digital-tv, kan se pojken på öppna-kanalen. I annat fall går det bra att chatta med honom ikväll mellan 18:00-19:00 på aftonbladets chat.

Framtiden är nutid!

Kommentarer
Postat av: erica

Ah det finns många oseriösa internetsider att skicka efter ifrån. Men jag hade tur, begav mig ner till stan efter att jag ringt runt, hade ju glömt bort en affär :D och där fanns EN enda kvar :D och den e min ^^ sitter nu med den ^^

Postat av: erica

hahaha :P Tur att du förstod tillslut ändå då ^^
Tackar så mycket! :D

2007-02-23 @ 18:12:15
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Alexandra

jasså.. : )
och jag förstår inte riktigt vad som menas med digitalt-barn ;P

2007-02-24 @ 00:16:36
URL: http://alle08.blogg.se
Postat av: Sillen(anton)

Erica, är du duktig påa tt simmma eller vill du bara gifta dig med mig? snälla hör av dig. tycker du skriver sött, och verkar som en go tjej som lider av krämper

2007-02-26 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback