Det var bättre förr

Tanken var nu att ta upp något högaktuellt ämne, så vad passar bättre än att diskutera något så kontroversiellt som mesozoikum. Till att börja med måste jag säga att det måste ju ha varit bättre förr...

Kan du tänka dig att dina förfäder sprang runt utan kläder och tuggade gräs. Ja vissa åt ju faktiskt upp varandra. På den tiden var grannarna inte så kräsna, fanns ingen som klagade på att man spelade för hög musik, och var det några problem var det bara dra en klo i sidan på den andre.

Ja för 250 miljoner år sedan fanns inga förseningar i kollektivtrafiken, inga skattesmitare Dinooch förmodligen inte den här bloggsajten. Förmodligen fanns inte uttrycket "Kärlek är som att äta soppa med gaffel, man får aldrig nog" så välutvecklat var inte bordskicket. Förmodligen skulle vi aldrig acceptera våra förfäder idag, vilken ytlig värld vi lever i.

Jag förstår verkligen de som säger att det var bättre förr. De enda jag skulle vilja uttrycka mitt missnöje över, är att på den tiden fungerade inte bonuskorten i samma utsträckning som de gör idag.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Du är sjuk! :)

Postat av: Åsa

hahaha va skön du är :D

2007-02-22 @ 14:56:44
URL: http://fillihoe.blogg.se
Postat av: Mini

Det stämmer, det var bättre förr! har fått med de mesta tycker jag om det som var bättre förr. Tummen upp på det!

2007-03-01 @ 11:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback