Kompetens på hög nivå

Ofta förundras jag över den kompetens som så många butiksarbetare besitter. Känns skönt att kunna belasta våra kompetenta försäljare när funderingarna gör en sömnlös. Jag är särskilt nöjd med det bemötande jag fick under gårdagen.

Inhandla en CI-modul och kablar för att skapa en förbindelse mellan dator och tv är något jag gör varje luimage61nch och har därmed fullständig expertis inom området. Försäkerhetsskull bad jag om assistens från butikspersonalen. Skönt med experthjälp.

Så efter gårdagens shopping tur varje jag 2 kablar rikare. Vilken tur att han rekommenderade en kabel som inte kan överföra ljud. Jag menar han märkte direkt att jag är både stum, döv och blind. Så vad ska jag med ljud och bild till, på min tv?

Kommentarer
Postat av: rebecca

Man förväntar sig ändå att de ska ha en viss kunskap inom området!

Postat av: karin

Totalt onödigt.. :P

2007-04-09 @ 23:59:03
URL: http://memosis.blogg.se
Postat av: Smulan

Har du med somnat med bloggandet ?

2007-04-11 @ 23:07:59
URL: http://smulpajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback